Golinkoff, Roberta M.
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | New directions in Piagetian theory and practice, 1981 (a.e.) t.p. (Roberta M. Golinkoff, Univ. of Delaware) The Transition from prelinguistic to linguistic communication, 1983: CIP t.p. (Roberta Michnick Golinkoff) The Origins and growth of communication, c1983: CIP t.p. (Roberta Golinkoff) |
から見よ参照 | Golinkoff, Roberta Michnick Golinkoff, Roberta |
コード類 | 典拠ID=A000046045 NCID=DA01664243 |
1 | 科学が教える、子育て成功への道 : 強いココロと柔らかいアタマを持つ「超」一流の子を育てる / キャシー・ハーシュ=パセック, ロバータ・ミシュニック・ゴリンコフ著 ; 今井むつみ, 市川力訳 東京 : 扶桑社 , 2017.8 |
2 | Action meets word : how children learn verbs / edited by Kathy Hirsh-Pasek, Roberta Michnick Golinkoff : pbk. - Oxford : Oxford University Press , 2010, c2006 |
3 | 子どもの「遊び」は魔法の授業 / キャシー・ハーシュ=パセック, ロバータ・ミシュニック・ゴリンコフ, ダイアン・アイヤー著 ; 菅靖彦訳 東京 : アスペクト , 2006.7 |
4 | Play=learning : how play motivates and enhances children's cognitive and social-emotional growth / edited by Dorothy G. Singer, Roberta Michnick Golinkoff, Kathy Hirsh-Pasek : cloth. - Oxford ; New York : Oxford University Press , 2006 |
5 | New directions in Piagetian theory and practice / edited by Irving E. Sigel, David M. Brodzinsky, Roberta M. Golinkoff Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1981 |