Professional development as transformative learning : new perspectives for teachers of adults / Patricia Cranton
(The Jossey-Bass higher and adult education series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass Publishers |
出版年 | c1996 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xvii, 233 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 203-217) and index |
著者標目 | *Cranton, Patricia |
件 名 | LCSH:Adult education teachers -- Training of
全ての件名で検索
LCSH:Adult education teachers -- In-service training 全ての件名で検索 LCSH:Critical thinking LCSH:Adult learning |
分 類 | LCC:LC5225.T4 DC20:370/.71/2 |
ISBN | 0787901970 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:9回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)