このページのリンク

Promoting spontaneous use of learning and reasoning strategies : theory, research, and practice for effective transfer / edited by Emmanuel Manalo, Yuri Uesaka, and Clark A. Chinn
(Routledge research in achievement and gifted education)

データ種別 図書
出版者 Abingdon, Oxon ; New York : Routledge
出版年 2018

所蔵情報を非表示

板橋B2 書庫洋書書架 : pbk 375.1/Ma43 0353267
9781138680647

書誌詳細を非表示

本文言語 英語
大きさ xxiv, 341 p. : ill. ; 24 cm
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  Manalo, Emmanuel, 1962-
 植阪, 友理 <ウエサカ, ユリ>
 Chinn, Clark
件 名 LCSH:Learning, Psychology of
LCSH:Thought and thinking -- Study and teaching  全ての件名で検索
LCSH:Reasoning -- Study and teaching  全ての件名で検索
LCSH:Spontaneity (Personality trait)
分 類 LCC:LB1062
DC23:370.15/2
NDLC:FA33
ISBN 9781138680647
目次/あらすじ

 類似資料