Promoting spontaneous use of learning and reasoning strategies : theory, research, and practice for effective transfer / edited by Emmanuel Manalo, Yuri Uesaka, and Clark A. Chinn
(Routledge research in achievement and gifted education)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Abingdon, Oxon ; New York : Routledge |
出版年 | 2018 |
所蔵情報を非表示
配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
板橋B2 書庫洋書書架 | : pbk | 375.1/Ma43 | 0353267 |
|
9781138680647 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xxiv, 341 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Manalo, Emmanuel, 1962- 植阪, 友理 <ウエサカ, ユリ> Chinn, Clark |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Thought and thinking -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Reasoning -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Spontaneity (Personality trait) |
分 類 | LCC:LB1062 DC23:370.15/2 NDLC:FA33 |
ISBN | 9781138680647 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:33回
※2018年9月5日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)