Siraj-Blatchford, Iram
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | "Race", gender and the education of teachers, 1993: CIP t.p. (Iram Siraj-Blatchford) Iram Siraj -- University of Oxford Department of Education (http://www.education.ox.ac.uk/people/iram-siraj/) viewed 4 Feb. 2019: (Iram Siraj, Professor of Child Development and Education ... Iram is currently convener of the Child Development and Learning (CDL) Group and the co-ordinator for the Language, Cognition and Development (LCD) Theme in the department ... Siraj, I. ... Siraj-Blatchford, I.) EDSRC:「体を動かす遊びのための環境の質」評価スケール : 保育における乳幼児の運動発達を支えるために / キャロル・アーチャー, イラム・シラージ著 ; 淀川裕美, 辻谷真知子, 宮本雄太訳(明石書店, 2018.5): 著者紹介 (イラム・シラージ (Iram Siraj) ロンドン大学教育学専門大学院教授、ウーロンゴン大学(オーストラリア)客員教授) |
から見よ参照 | Blatchford, Iram Siraj Siraj, Iram シラージ, イラム<シラージ, イラム> Siraj, I. Siraj-Blatchford, I. |
コード類 | 典拠ID=A000114696 NCID=DA07436208 |
1 | 考える力 / キャシー・シルバー, イラム・シラージ, ブレンダ・タガート著 ; 平林祥, 埋橋玲子訳 京都 : 法律文化社 , 2018.6 |
2 | 「体を動かす遊びのための環境の質」評価スケール : 保育における乳幼児の運動発達を支えるために / キャロル・アーチャー, イラム・シラージ著 ; 淀川裕美, 辻谷真知子, 宮本雄太訳 東京 : 明石書店 , 2018.5 |
3 | 育み支え合う保育リーダーシップ : 協働的な学びを生み出すために / イラム・シラージ, エレーヌ・ハレット著 ; 鈴木正敏, 淀川裕美, 佐川早季子訳 東京 : 明石書店 , 2017.5 |
4 | 「保育プロセスの質」評価スケール : 乳幼児期の「ともに考え、深めつづけること」と「情緒的な安定・安心」を捉えるために / イラム・シラージ, デニス・キングストン, エドワード・メルウィッシュ著 ; 秋田喜代美, 淀川裕美訳 東京 : 明石書店 , 2016.2 |
5 | Foundational and contemporary thought on young children, home and society Los Angeles : SAGE , 2012 |
6 | Implications for early childhood curriculum and pedagogy Los Angeles : SAGE , 2012 |
7 | Early childhood programmes, social mobility and social justice Los Angeles : SAGE , 2012 |
8 | Current debates in early childhood education research Los Angeles : SAGE , 2012 |
9 | Early childhood matters : evidence from the effective pre-school and primary education project / edited by Kathy Sylva ... [et. al.] : hbk,: pbk. - London : Routledge , 2010 |