How children learn the meanings of words / Paul Bloom
(The MIT Press series in learning, development, and conceptual change)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : MIT Press |
出版年 | c2000 |
所蔵情報を非表示
配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
板橋B2 書庫洋書書架 |
|
K61.35/B58 | 0187487 |
|
0262024691 | |||
狭山 書庫洋書書架 |
|
K61.35/B58 | 4093406 |
|
0262024691 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xii, 300 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | "A Bradford Book." Includes bibliographical references (p. [267]-290) and indexes |
著者標目 | *Bloom, Paul, 1963- |
件 名 | LCSH:Language acquisition LCSH:Semantics |
分 類 | LCC:P118 DC21:401/.93 |
ISBN | 0262024691 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)