The resilience of language : what gesture creation in deaf children can tell us about how all children learn language / Susan Goldin-Meadow
(Essays in developmental psychology)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York, N.Y. : Psychology Press |
出版年 | 2003 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xxi, 262 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 233-250) and indexes Reprinted in paperback in 2005 |
著者標目 | *Goldin, Susan |
件 名 | LCSH:Language acquisition LCSH:Gesture LCSH:Deaf children -- Means of communication 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P118.G57 DC21:401/.93 |
ISBN | 1841690260 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:6回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)