Play=learning : how play motivates and enhances children's cognitive and social-emotional growth / edited by Dorothy G. Singer, Roberta Michnick Golinkoff, Kathy Hirsh-Pasek
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford ; New York : Oxford University Press |
出版年 | 2006 |
所蔵情報を非表示
配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
板橋B2 書庫洋書書架 | : cloth | K61.37/Si8 | 0228356 |
|
0195304381 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xvi, 272 p. 25 cm |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Play equals learning |
内容注記 | Challenges to play School readiness, school standards Media and computers Play with dysfunctional children |
一般注記 | Includes bibliographical references and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0519/2005027315.html Information=Table of contents HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0638/2005027315-d.html Information=Publisher description |
著者標目 | Singer, Dorothy G. Golinkoff, Roberta M. Hirsh-Pasek, Kathy |
件 名 | LCSH:Play -- Psychological aspects
全ての件名で検索
LCSH:Play -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:BF717 DC22:155.4/18 |
ISBN | 0195304381 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:12回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)