Learning and teaching early math : the learning trajectories approach / Douglas H. Clements and Julie Sarama
(Studies in mathematical thinking and learning)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2014 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xiv, 380 p. : ill. ; 26 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 334-362) and index |
著者標目 | *Clements, Douglas H. Sarama, Julie |
件 名 | LCSH:Mathematics -- Study and teaching (Early childhood)
全ての件名で検索
LCSH:Educational psychology LCSH:Child development LCSH:Curriculum planning |
分 類 | LCC:QA135.6 DC22:372.7 |
ISBN | 9780415828505 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:8回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)