Teaching as if learning matters : pedagogies of becoming by next-generation faculty / edited by Jennifer Meta Robinson ... [et al.]
(Scholarship of teaching and learning)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Bloomington : Indiana University Press |
出版年 | c2022 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | x, 364 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index Other editors: Valerie Dean O'Loughlin, Katherine Kearns and Laura Plummer |
著者標目 | Robinson, Jennifer Meta, 1962- O'Loughlin, Valerie Dean Kearns, Katherine Plummer, Laura |
件 名 | LCSH:College teachers -- Training of -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Graduate students -- Education -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Universities and colleges -- Faculty -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:378.125 LCC:LB1738 DC23:378.1/20973 |
ISBN | 9780253060679 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)