Dignity-affirming education : cultivating the somebodiness of students and educators / edited by Decoteau J. Irby, Charity Anderson, and Charles M. Payne
(The teaching for social justice series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Teachers College Press |
出版年 | c2022 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xi, 242 p. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Irby, Decoteau J. Anderson, Charity Payne, Charles M. |
件 名 | LCSH:Educational equalization -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Educational change -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Culturally relevant pedagogy -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Teacher-student relationships -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:379.260973 |
ISBN | 9780807766521 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)