Mediamaking : mass media in a popular culture / Lawrence Grossberg, Ellen Wartella, D. Charles Whitney
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks, CA : Sage Publications |
出版年 | c1998 |
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配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
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狭山 書庫洋書書架 | pbk | 361.45/G88 | 4075863 |
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0761911774 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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大きさ | xviii, 442 p. ; 23 cm |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Media making : mass media in a popular culture |
内容注記 | Preface Making sense of media Narratives of media history Media people and organizations Media and money Meaning The interpretation of meaning Ideology Producing identities Consuming the media Media and behavior Debates over media effects Media and politics The media and the public Normative theories of the media Media Globalization About the authors |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 409-421) and index |
著者標目 | *Grossberg, Lawrence Wartella, Ellen Whitney, D. Charles (David Charles), David Charles), 1946- |
件 名 | LCSH:Mass media and culture LCSH:Mass media -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P94.6 LCC:DC21:302.23 |
ISBN | 0761911766 |
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