このページのリンク

Implicit and explicit language learning : conditions, processes, and knowledge in SLA and bilingualism / Cristina Sanz and Ronald P. Leow, editors
(Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics)

データ種別 図書
出版者 Washington, D.C. : Georgetown University Press
出版年 c2011

所蔵情報を非表示

板橋B2 書庫洋書書架 : pbk 807/Sa67 0282832
9781589017290

書誌詳細を非表示

本文言語 英語
大きさ xii, 229 p. : ill. ; 23 cm
一般注記 Includes bibliographical references
著者標目  Sanz, Cristina
Leow, Ronald P.
件 名 LCSH:Second language acquisition -- Study and teaching  全ての件名で検索
LCSH:Bilingualism
LCSH:Language and languages -- Study and teaching  全ての件名で検索
分 類 LCC:P118.2
DC22:418.0071
ISBN 9781589017290
目次/あらすじ

 類似資料