Implicit and explicit language learning : conditions, processes, and knowledge in SLA and bilingualism / Cristina Sanz and Ronald P. Leow, editors
(Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Washington, D.C. : Georgetown University Press |
出版年 | c2011 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xii, 229 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Sanz, Cristina Leow, Ronald P. |
件 名 | LCSH:Second language acquisition -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Bilingualism LCSH:Language and languages -- Study and teaching 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P118.2 DC22:418.0071 |
ISBN | 9781589017290 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:8回
※2018年9月5日以降
全貸出数:2回
(1年以内の貸出:0回)