Handbook of customer satisfaction and loyalty measurement / Nigel Hill and Jim Alexander
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Aldershot : Gower |
出版年 | c2000 |
所蔵情報を非表示
配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
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狭山 書庫洋書書架 |
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K13.74/H58 | 4090163 |
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0566081946 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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大きさ | xiv, 290 p. : ill. ; 25 cm |
別書名 | 原タイトル:Handbook of customer satisfaction measurement |
一般注記 | Previous ed.: 1996 Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Hill, Nigel, 1952- Alexander, Jim |
件 名 | LCSH:Consumer satisfaction -- Evaluation Handbooks, manuals, etc
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LCSH:Marketing research Handbooks, manuals, etc |
分 類 | LCC:HF5415.335 LCC:DC21:658.8/12 |
ISBN | 0566081946 |
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