The social organization : how to use social media to tap the collective genius of your customers and employees / Anthony J. Bradley, Mark P. McDonald
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business Review Press |
出版年 | c2011 |
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配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
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板橋B2 書庫洋書書架 |
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361.45/B71 | 0290984 |
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9781422172360 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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大きさ | xiii, 252 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [223]-227) and indexes |
著者標目 | *Bradley, Anthony J. McDonald, Mark P. |
件 名 | LCSH:Management -- Social aspects
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LCSH:Social media LCSH:Industrial sociology |
分 類 | LCC:HD30.19 DC23:658.8/72 |
ISBN | 9781422172360 |
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