Becoming a teacher through action research : process, context, and self-study / Donna Kalmbach Phillips and Kevin Carr
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed. |
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2010 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | ix, 250 p. : ill. ; 28 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 240-249) and index |
著者標目 | *Phillips, Donna Kalmbach Carr, Kevin |
件 名 | LCSH:Teachers -- Training of
全ての件名で検索
LCSH:Action research in education |
分 類 | LCC:LB1707 DC22:370.71 |
ISBN | 9780415801065 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:4回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)