このページのリンク

The RTI approach to evaluating learning disabilities / Joseph F. Kovaleski... [et al.]
(The Guilford practical intervention in the schools series)

データ種別 図書
2nd ed
出版者 New York : Guilford Press
出版年 c2023

所蔵情報を非表示

狭山 書庫洋書書架 : pbk K66.5/Ko95 4242742
9781462550449

書誌詳細を非表示

本文言語 英語
大きさ xvi, 272 p. : ill. ; 27 cm
一般注記 Other authors: Amanda M. VanDerHayden, Timothy J. Runge, Perry A. Zirkel, Edward S. Shapiro
Includes bibliographical references (p. 245-265) and index
"Reproducible materials also available online for purchasers"--Cover
著者標目 *Kovaleski, Joseph F.
VanDerHayden, Amanda M.
Runge, Timothy J.
Zirkel, Perry Alan
Shapiro, Edward S.
件 名 LCSH:Learning disabled children -- Education -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Response to intervention (Learning disabled children) -- United States  全ての件名で検索
LCSH:School improvement programs -- United States  全ての件名で検索
分 類 DC23:371.90973
ISBN 9781462550449
目次/あらすじ

 類似資料