このページのリンク

Profit brand : how to increase the profitability, accountability & sustainability of brands / Nick Wreden

データ種別 図書
出版者 London : Kogan Page
出版年 2007

所蔵情報を非表示

狭山 板橋B2保管 : pbk 675/W93 4121503
9780749450182

書誌詳細を非表示

本文言語 英語
大きさ vii, 240 p. : ill. ; 23 cm
別書名 その他のタイトル:ProfitBrand
一般注記 "Paperback edition published in 2007"--T.p. verso
Edition published in 2005 under title: ProfitBrand
Includes bibliographical references (p. [227]-233) and index
著者標目 Wreden, Nick
件 名 LCSH:Brand name products -- Management  全ての件名で検索
LCSH:Branding (Marketing)
LCSH:Marketing
LCSH:Relationship marketing
LCSH:Customer relations
分 類 LCC:HD69.B7
DC22:658.8/27
ISBN 9780749450182
目次/あらすじ

 類似資料