The learning sciences in educational assessment : the role of cognitive models / Jacqueline P. Leighton, Mark J. Gierl
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Cambridge University Press |
出版年 | 2014 |
所蔵情報を非表示
配置場所 | 巻次等 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
板橋B2 書庫洋書書架 | : pbk | 375.17/L53 | 0327556 |
|
9780521122887 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | v, 270 p. : ill. ; 24 cm |
内容注記 | The learning sciences in educational assessment: an introduction Evaluating cognitive models in large-scale educational assessments Cognitive models of task performance for reading comprehension Cognitive models of task performance for scientific reasoning and discovery Cognitive models of task performance for mathematical reasoning Putting it all together: cognitive models to inform the design and development of large-scale educational assessment Cognitively-based statistical methods: technical illustrations |
一般注記 | Originally published: 2011 Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Leighton, Jacqueline P. Gierl, Mark J. |
件 名 | LCSH:Educational tests and measurements LCSH:Educational psychology LCSH:Cognition |
分 類 | LCC:LB3051 DC22:371.260973 |
ISBN | 9780521122887 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)