How to recognise and support mathematical mastery in young children's play : learning from the 'talk for maths mastery' initiative / edited by Di Chilvers
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2022 |
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
大きさ | xi, 252 p. : col. ill. ; 30 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Chilvers, Di |
件 名 | LCSH:Mathematics -- Study and teaching (Early childhood)
全ての件名で検索
LCSH:Mathematics -- Study and teaching (Early childhood) -- Activity programs 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:372.7 |
ISBN | 9780367133573 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2018年9月5日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)